Friday, August 21, 2009

Luck Turns Bad


Ok
first of all aku nak bgtau korang yang harini memang malang gila oh.
Firstly , yang korang patut tahu aku tak pegi sekolah. Aku serong pergi Pavilion.
Aku taknak pergi tapi membe aku paksa doh . Kesian tak?

Durjana bermula , sampai je pavayy kitorang kena tahan polis. Bayangkan lah sway nye.
Diorang question macam2 woah . Ada sampai masing-masing da terdiam.
Diorang mintak IC . Kitorang bagi and dia amik IC Number kitorang .

Durjana kedua , Syahir takut nak berhadapan ngan polis tu lagi.
So kitorang ikut jalan jauh pegi KLCC.
As we were walking , kaki aku terlanggar batu tajam nak mampus.
Aku taktau la kalau ada orang memang plan nak kenakan aku ke ape kan .
So lukalahh kaki aku.

Durjana ketiga , Kitorang tahan teksi daripada KLCC.
Dapat Pakcik teksi sewel lak . Dia buat lawak adui aku tak paham.
Cam ni lawak dia , 'naik basikal macam beruk, beruk dia panggil'
pastuh dia gelak terbahak2 . Adui aku pun gelak la sedekah sikit en ?
Kesian punya pasal :D

Durjan keempat , semalam aku janji ngan Fahirah nak lepak ngn dia.
The thing is , after penat baru balik semua . Aku tertidooo . wahahah
Kesian Fahirah kena stand up . Sorry tau ! I'll make it up to you :)



No comments: