Sunday, September 21, 2008

Fuck'd Up !

Today nak update blog la cibai.Arini penat gila bai!
okie2, cita nye bermula pada pukul 5:15. thts the time my OG wake me up for sahur.
aku xde mood lgsung doh nk bgun!
tp bgun je la, coz if x bgus x bgun sahur, lapar lak nnti.
aku mkn satay and honey star. hahahaha
MOM! IMY! bila mau balek? sumpa tension doh duk nan ayah.
heeeeeeeee. lepas sahur aku tido balek.
bgun2 kul 9, ayh da tengking2 suh bgun.
aku call syahmi tanye die pegi tusyen ke x?
hahaha aq bgun,terus mandi, pastu g tuisyen.
sampai perfection, aku masuk ramai gila dlm dewan.
aku nmpak madiha,pka n all those person.
tapi sekor membe aku langsung x nmpak!
aku da mencarut2 da. hahaha
lepas 15 minit cam 2, syahmi datang dgn baju topman die.
hahahaa aku nk gelak, tp tgok balik. smart la pulak.
hahaaha pastu baru syamir dtg. die jln kengkang kengkok.
pasal accident moto ari2 kan? (tu la sape suh merempit??) :P
tusyen sepatutnya 11:30 smpai 5:00. tp wa ponteng balek kul 2.
balek aku tumpang syamir coz mls nk balek nan dad i.
kakak syamir bwk kitorang g semol. syamir nk beli minyak rambut. (membajet je)
heeeeeee :P tak sangka doh! kakak syamir igt aq lagi.
die dulu cikgu math aku. (cikgu ganti la) hahahaha
die cakap aku kutuk die time die mengajar class lain.
padahal mmg betul pon. i remember BOOING her. hahahaha :P
aku balik rumah, hujan doh. x jd la hajat aku nan syami nk g slayang mall.
plan nk buka puasa ngan die tp duit xda! hahaha
aku balik ruma terus naik atas main ps. (ape mimpi la aku arini)
hahahaha. on9 jap, sampai la buka. aku turun makan.
pastu naik balek wat blog ni. ni je cerita aku.
hahahahha catch yea next time!
:)

No comments: